torsdag 24 juni 2010

The weather is sweet.

Har suttit ute på balkongen och läst religionskunskap sedan jag vaknade runt 11.30. Just nu är Frejan hos oss och hälsar på medan Janna och Stefan är och handlar. Hon ligger och sover på mattan just nu, hon verkar vara utmattad. Jag antar att det är värmen som spökar. Nu ska jag dock ta mitt pick och pack och dra tillbaka till balkongen och läsa ett tag till. Och ja, det är blå himmel, sol och 20 plus. Mycket behövligt. Hoppas vädret håller i sig ikväll, imorgon och på söndag. Inte så kul att fara till Storfors om det stormar.

Update: Freja rymde till soffan istället. Mormor ropar på mig och jag går in för att se vad dom gör. Men hon undrade bara om Freja verkligen fick sova i soffan. Ja, och det fick hon ju. Så jag satte mig ner bredvid soffan för att ta ett kort på Freja och då ställer hon sig upp med framtassarna på armstödet och lägger huvudet på min axel. Som en liten kram. Aww, jag höll på att dö. Hon är världens goaste hund. Amstaff är världens finaste hund. No question about it. Hela världen borde ha en liten amstaffebebis. Jag är hundra procent säker på att världen definitivt skulle vara en bättre plats om alla hade en lika söt, snäll och go "vicious killerdog" som Frejan! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar