söndag 27 juni 2010

Storforsen med La Familia.

Storforsen idag.

Forsen är ju ganska mäktig faktiskt. Trots vetskapen om att man skulle dö på 1 minut om man hoppade ner i den - så blev både jag och Bea sugna på att bada. Efter att vi hade spenderat 1-2 timmar där började vi att fara hemåt till Luleå igen. Det var en trevlig dag, dock borde vädret ha varit lite bättre. Mulet och blåst, och jag tog inte med mig en kofta.

När jag kom hem blev det direkt att hoppa ner i soffan med da Vinci koden framför näsan, och nu har jag precis beställt hem 3 böcker som handlar om religion. Bibeln på 100 minuter (jag försöker verkligen läsa den boken, men jag kan inte!), Vinden är min mor och Hemliga sällskap och sekter i Sverige och Världen. Mycket intressant. Billigt också. Hoppas det står mycket om Illuminati och Frimurarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar