tisdag 8 juni 2010

måndag-tisdag

jag har sett Prince of Persia, jag har ätit middag, jag har skrattat, jag har pratat bok, jag har varit social, jag har sovit alldeles för mycket, jag har promenerat, jag har åkt buss, jag har ätit en bulle, jag har flummat, jag har inte rökt någonting, jag har tyvärr fått hem min matte bok, jag har sett fransk film, jag har letat efter bilder, jag har haft roligt.

Filmen var riktigt bra, om ni ville veta det. Jag älskar Prince of Persia. Nu måste jag koppla in mitt xbox och spela som aldrig förr. Jag ska även ladda hem Sands of Time, eftersom jag aldrig har spelat ut det spelet. Det är bara Two Thrones som jag och Ballis har varvat. Sedan har ju ett tredje kommit nu, ska bli roligt att testa det!

Jag hade även fel om Jake Gyllenhaal. Han passade verkligen för rollen. Det hade ju sätt bättre ut med en persisk man, men det gör ingenting. Han passade och han gjorde rollen jättebra. Hoppas nu bara att Two Thrones också blir en film, den vill jag verkligen se på en bioduk. Och dudes, specialeffekterna i filmen var off the fucking hook! Jag älskade det! Men jag är ju nörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar