måndag 7 juni 2010

AVATAR

Avatar är fortfarande en av dom vackraste filmerna jag har sett, under hela min livstid. Soundtracket, plus den otroliga miljön James Cameron har skapet, gör denna film till en av dom mest fantastiska och otroligt vackra filmerna under hela 2000-talet, om inte tidigare än det. James Cameron är härmed min förebild inom skapande av film.

Den bästa bioupplevelsen jag har haft är när jag såg denna film i 3D. Det kändes som att jag befann mig inuti filmen. Att jag satt i Pandora och kollade på filmen. Alice i Underlandet 3D var också fantastisk, men att se Avatar i 3D var så mycket mer än det. Det blev storslaget. Man fick en helt annan känsla av filmen, när det kändes som att man kunde sträcka ut sin hand och lätt röra vid träden, eller på människorna. Om ni inte har sett Avatar? Se den inte. Se inte filmen på en kass DVDrip eller på Blueray. Den här filmen ska upplevas på en bioduk.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar