onsdag 26 maj 2010

Trevlig afton.

Ja men se så trevlig kväll jag fick trots allt. Gick och mötte upp Tåwe och Loppan på centrum, för att sedan dra till Banankullan och sparka boll med Galen Hund 1.0. Vi satt där (och lite senare på IP) i kanske 1 ½ timma. Sedan hann jag komma hem i 10 minuter, då skickar Gabbz ett sms och säger att jag ska komma ut.

Så jag drog iväg med henne, E.k och Cornelia på en ganska misslyckad spökjakt runt om i Luleå. Eller ja, dom hittade ju ett hus vid Kyrkbyn, men jag vet ingenting om det. Jag och E.k kan ju vara Luleås fegaste människor, så vi stannade i bilen och vara paranoida istället. Och nu kom jag hem, eller för typ 15 minuter sedan. Gör ingenting speciellt.

Så.. Ett VG, trevligt sällskap och snart sommarlov - vi kan alltså komma fram till att det blev en jävligt härlig tisdag ändå.

Ska kolla lite HIMYM och Two and half men nu. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar