onsdag 26 maj 2010

Snälla Flashback - anordna en träff.

Hemsidan Ungdomar.se har ju s.k "UM-träffar" titt som tätt. Medlemmar från den hemsidan samlas och träffar varandra. Dricker, samtalar och har roligt. Jag antar bara, jag har inte direkt varit på en träff själv.

Jag skulle vilja veta hur en träff med Flashbackare skulle se ut. Gud, vad intressant. En hel byggnad med våldtäktsmän, Sverigedemokrater, koprofager, rasister, knarkare, flummare, kommunister, pedofiler, nekrofiler, alkoholister, helt normala människor, psykiskt sjuka, människor med olika fetischer (blöjor, djur, avföring, kedjor, slaveri) och en massa andra prickar.

Förstår ni hur en sådan träff skulle se ut, om alla skulle komma? Vilket jävla galej det skulle bli. Om jag skulle våga mig in på en Flashbackträff? Knappast. Jag tycker om att leva för mycket faktiskt. Och jo, det finns ju många vettiga människor på FB, men det är ju inte dom man vill läsa om. Det är ju psykopaterna som underhåller och provocerar. Men ändå, jag hade nog suttit utanför med en kikare och haft väldigt roligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar