onsdag 26 maj 2010

Jag längtar.

På ett sätt längtar jag tills vi har sett Slash. För det betyder att vi kan äntligen kan sätta oss ner och börja skriva kapitel till boken. Jag har så mycket inspiration och tankar att jag kommer sprängas. Jag vill bara omvandla allting till text och skapa en bok - helst nu.

Jag vill inte ha Slash bortgjort, om ni trodde jag menade på det sättet. Att se honom kommer vara det bästa jag gör under hela min livstid. Veckan i Gävle kommer vara den bästa veckan under hela min sommar, tro mig. Men det kommer vara underbart att börja om med boken. Och den gången har man huvudet på topp också.

Fast det jag längtar mest till är nog tills boken är färdig. Då vi har skrivit klart allting, då omslaget är färdigt och det har blivit en riktigt bok. Då kan man kan hålla i det man har skrivit, och sedan läsa det flera gånger om. För det kommer jag göra. Jag kommer läsa våran bok hundratals gånger och jag kommer inte att bli less. Och att sedan fortsätta skriva - och att i slutet ha kommit upp i kanske 25 böcker. Shit, det kommer vara fantastiskt.

Nu måste jag kolla igenom bilderna och läsa alla texter. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar