onsdag 26 maj 2010

Eller är jag bara en mes..?

Jag tror jag har lyckats vricka min fot. Och det skulle ju inte vara förvånande, eftersom jag har vrickat båda fötterna så pass många gånger att jag har tappat räkningen nu. Jag ska till och med ha ett för långt ledband i antigen högra eller vänstra foten. Klumpig? Ja, en aning kanske.

Men nu gör det ont när jag går, och jag kan inte böja den uppåt. Jag har ett vagt minne av att jag råkade göra någonting med min fot. Jag skulle sova och när jag sträckte på mig gjorde det helt plötsligt ont i min fot. Jag har alltid misstänkt att mitt täcke är ute efter att skada mig... Nä, men jag vet inte hur jag har lyckats med det. Men det gör ont.

Eller kan det vara någon annan åkomma? Vad tror ni? Kan man vricka sin fot utan att göra någonting speciellt? Finns det någon kunnig människa där ute? För jag tänker inte Googla det. Man är dum i huvudet om man googlar sjukdomar, allvarligt talat. För på Google dör man av allting. Ont i fingret? Invecklad tumör i handen, du kommer dö. Ont i huvudet? Aggressiv cancer, du kommer dö. Kliar på magen? Ovanlig form av hudsjukdom, du kommer garanterat att dö.

You get my point.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar