fredag 28 maj 2010

Olika citat ur tråden.

"Ärligt talat, hur brutalt det än låter, så tycker jag att det är bra. Då får alla dessa "alla är jämlika"-brudar sig en tankeställare - om ens det." (Han tycker alltså att det är bra att svenska flickor blir våldtagna av utländska män. Och han har mage att sitta och kalla muslimska män för apor och idioter? Wow.)

"Haha bruden var säkert en mongkulturell sahlin anhängare. Där fick hon smaka på jihadkuken."

"Har svårt att bestämma mig: Antingen är det rätt åt tjejen, eftersom hon borde förstått bättre. Det är trots allt allmänt känt idag att invandrare våldtar så fort de inte får komma till på frivillig väg. Samtidigt så kan man naturligtvis se henne som ett offer, för ideologisk och förhärligande propaganda. Om media och filmmakare får välja skildrar man naturligtvis våldtäktsmannen som vit med kostym."

"Jag tycker det är rätt åt henne och hoppas att hon mår riktigt dåligt. I och med att hon dejta en blattejävel så är hon inte längre värd nånting och kan lika gärna våldtas och dödas av musslorna."

"Hon fick nästan vad hon förtjänade, enda som saknades var att efter han var klar med henne så skulle han stena henne, då hade det varit rättvisa. Det här är en sak alla som försvarar "mångkulturen" och berikarna förtjänar."

Man blir mörkrädd. Hur svenska killar som "värnar om sitt fosterland" kan sitta och säga sådana här saker? Dom sitter och säger att muslimerna förstör vårat land, men det är ju svenskarna som sitter och beter sig på det här sättet. Det är ju dom som säger att en svensk tjej får skylla sig själv när hon blir våldtagen. Är ni bättre människor än muslimerna tycker ni? Knappast. Ni är sjuka i huvudet. Sjuka människor. Jag vill spotta på er, så mycket betyder ni för mig.

Sverige hade varit ett finare land utan dessa människor, utan rasisterna och dom trångsynta jävlarna som inte ser längre än vad deras näsa räcker. Och om det är någon som skulle läsa detta och anse att någonting av detta är rätt, behöver ni inte ens slösa eran tid på att skriva det till mig. Människor som håller med dessa idioter (även fast det bara är väldigt lite) är människor jag skäms över. Idioter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar