lördag 29 maj 2010

Explosioner av ångest

Jag sitter och skriver, till den boken jag själv håller på att skriva. Den boken är så ångestladdad och hemsk att jag blev tårögd när jag skrev själv. Fast jag får inte ge upp, för Janna är en krävande dam och kommer antagligen döda mig om jag inte fortsätter att skriva. Jävla diktator! Nä, jag skojar bara, jag vill ju såklart fortsätta skriva. Men det kan vara lite jobbigt ibland, eftersom man blir så förstörd och virrig utav det.

Och nu började det lukta kattmat i mitt rum. Intressant. Jag tror att det är grannarna som grillar; men varför det luktar kattmat vet jag inte. Jag dömer inte människor. Vill dom grilla kattmat får väl dom grilla kattmat. Fast jag måste ju erkänna att det luktar skit i mitt rum (Nej, alltså, jag tror inte att dom grillat kattmat på riktigt). Ibland önskar jag att mitt luktsinne inte hade kommit tillbaka. Man känner ju allt. Sedan känner jag mig som en blodhund när jag helt plötsligt börjar vädra med näsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar