söndag 30 maj 2010

Sällskap + Luleå Cruising

Tåwe och Loppan kom hit. Vi beställde hem mat och kollade på TV, tills vi for ut tillsammans med Janna och Stefan. Vi plockade upp Ballis vid Malmudden och sedan drog vi in till stan för att kolla på alla fulla människor på cruisingen. Och det var väl som vanligt. Fulla småflickor, högljudda pojkar, fula Mercedes Benz, ovanligt mycket poliser och lite till. Men det var roligt sällskap i alla fall, videos kommer på det.

Kom nyss hem. Ska ju upp 07.30 imorgon för att hinna duscha och andra saker innan man drar till Haparanda. Känns inte speciellt roligt. Jag kommer vara så död, så död. Men man blir piggare efter ett par timmar. Hoppas jag i varje fall. Sedan på kvällen blir det att sitta hemma hos Tåwe och göra ingenting. Om jag inte hinner däcka, vill säga. Men nu ska jag hämta mig lite Zero och sedan filosofera ett tag. Synd att jag inte kommer bli trött förens vid 05:00. Jesus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar