söndag 30 maj 2010

Mi scusi

Vilket ruttet och bittert humör jag hade innan jag gick till Centrum för att möta upp Tåwe. Jag ber om ursäkt för det. Jag skyller det på hemsk sömnbrist och byggande av bråkig hylla. Men i alla fall, nu är jag hemkommen och jag är på ett betydligt bättre humör. Vi satt ju hemma hos Tåwe ikväll. Lagade god mat, flummade och såg på en ytterst konstig film.

Nu är jag hemkommen och sitter och läser om bonsai träd. Det krävs tydligen mycket kunskap och tålamod för att ta tand om en bonsai. Vilket inte jag har, alls. Men jag ska banne mig lära mig, har ja planerat. Imorgon ska jag läsa riktigt länge och noga om trädet. Hur man klipper, vattnar och helt enkelt tar hand om det. Kommer bli nice. En framtida hobby kanske?

Och just det, skickade in mitt sista prov i Naturkunskap för ett tag sedan. Puh, det känns skönt. Ska sova riktigt länge och hårt inatt, hör ni det? Hoppas bara att ingen ringer och väcker mig imorgonbitti bara. Det skulle vara ganska ruttet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar