söndag 30 maj 2010

Jag är bitter;

Jag var relativt pigg när vi for iväg mot Haparanda runt 09:00. Vi kom fram och gick direkt in på IKEA och det var väl som det alltid är. Man tror att det kommer bli roligt, men det blir sällan det. Det blir helt okej och är i slutändan bara väldigt jobbigt. Men jag fick i alla fall med mig hem en hylla och ett bonsai träd.

Vi började att fara hem runt 14:00 och i bilen höll jag på att dö. Mina händer skakade för att jag var så trött, men jag kunde inte somna. Om jag skulle ha somnat skulle jag nog inte ha vaknat upp lika lätt. Så jag höll mig vaken. Vi kom hem och jag satte mig och monterade ihop min hylla. Det är sista gången jag kommer göra det själv. Eat shit, jävla hylla. En planka blev åt fel håll, en av hyllorna är upp och ner och i slutet märkte vi att mitt golv lutar framåt, så min hylla kan inte stå upp helt rak. Ironiskt.

Nu gör jag ingenting speciellt. Sitter och är förbannad. Jag ska gå ner mot Centrum om cirkus 20 minuter och möta upp Tåwe, sedan blir det att vara hemma hos henne ikväll med ett par stycken. Middag, flum och prat. Kan bli trevligt, men jag är ju sjukt trött. Kommer inte fungera helt normal ikväll skulle jag tro. Det kommer inte bli en sen kväll, kan jag ju lova. Äsch, nu ska jag sluta vara bitter. Efter endast 1½ timmas sömn är man ju dock inte superglad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar