torsdag 1 juli 2010

The Mosquito Hunter 1.0

Skulle försöka sova runt 3:00 inatt. Men det är inte så lätt när en viss amstaff prompt ska ligga täcket mellan benen på en och hugga efter myggor i luften. Den lilla damen kastade fram och tillbaka med huvudet/kroppen för att fånga den där myggan och ja, det var inte speciellt lätt att somna. Men efter ett tag käkade hon upp myggan, suckade och började att snarka. Då kunde jag somna. Finally.

Och det åskade inatt! Det var mysigt. Dock missade jag rätt mycket, eftersom jag bara snabbt vaknade till och sedan somnade jag om. Men det gör ingenting. Ska ju bli dåligt väder idag med, så jag hoppas på åska ikväll. Och ett riktigt oväder den här gången. Inte någon mesig small och lite duggregn. Jag vill ha explosioner och översvämning! Nä, det vill väl inte. Men på ett ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar