söndag 4 juli 2010

Jag är på ett dåligt humör nu.

19:34 -

Tiden kryper fram. Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar, så att jag kan packa färdigt. Efter det ska jag ladda hem musik och stoppa in på min mp3 - även fast jag nog kommer läsa mest under resan ner och upp. Jag orkar dock inte vänta nått mer. Kan det inte bli måndag nu? Måndag klockan 20:00. Imorgon kommer att vara en alldeles för lång dag - även fast jag kommer ha mycket att göra.

Trodde även att jag skulle svimma nyss. Dom började att smälla smällare (?) utanför oss för ett litet tag sedan, och jag som redan är uppjagad och nervös trodde att jag skulle dö. Det lät precis som en kulspruta. Jävla idioter; varför ska man smälla smällare nu? Ja, jag är på dåligt humör. Jag är stressad, nervös, förväntansfull, trött och av allt det där blir jag även röksugen som aldrig förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar