söndag 4 juli 2010

En uppdatering.

Fredag:

Bea kom hit runt 22:30 kanske. Vi pratade bok och om framtiden. Det var härligt. Jag kommer inte riktigt ihåg när vi somnade, men vi vaknade runt 11:00 i alla fall, eftersom vi skulle till stan. Så vi gjorde oss i ordning och sedan for vi och mamma in till stan. Det blev att köpa lite saker till resan. Vi kom hem runt 15:00, då satte vi oss ner på baksidan i skuggan och pratade lite mer bok/framtid.

Beas mamma, Anna-Lisa, kom till oss runt 18.30 kanske. Jag fick en fin blomma av henne! ;-D Så ett tag senare käkade vi min middag. Jag fick beröm, det ni! Stolt människa. Men det var faktiskt gott! Efter middagen blev det rabarberpaj som var god och häng på balkongen. Dom for hem runt 22:00 tror jag och sedan gjorde jag ingenting. La mig ner i sängen och kollade på ett par filmer innan jag däckade.

Vaknade 12:00 idag och jag är så nervös att jag vill kräkas. Imorgon far vi ju. Wow, 3 månader har gått alldeles för snabbt tycker jag! Jag har inte hunnit förbereda mig. Eller vänja mig vid tanken. Men shit, det kommer att bli så jävla roligt att fara till Gävle i en vecka. Kommer inte vilja fara hem, det är jag 100 % säker på. Så nu ska jag inte göra någonting. Ska bara packa, fixa och ta det lugnt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar