fredag 18 juni 2010

Friday morning.

Tåwe och Loppan är på väg till mig. Sedan kommer Behan också hit. Sedan ska vi gå ner och se på grisar (?) ett tag. Sedan kommer Janna och Stefan hit ikväll och tar några öl med mig på balkongen. Hoppas att solen stannar hela kvällen med oss, det hade varit skönt. Just nu är det sol och blå himmel, så det är dags att hoppa in i duschen och raka ekosystemet på benen tror jag.

Och vad passar inte idag, om inte musik från det fina åttiotalet? Jag laddar på för fullt med Kim Carnes hesa stämma jag. Och jag är röksugen som aldrig förr, men det skiter jag fullständigt i, jag tänker inte röka. Inte ska jag röka ikväll heller. Om jag har klarat mig 3-4 ggr utan att röka när jag dricker, behöver jag inte förstöra allting ikväll. Inte 2 dagar innan det har gått en månad. Då är jag efterbliven.

Men nu sticker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar