söndag 27 juni 2010

Ett meddelande till familjen Fredriksson.

Jag hade tänkt lära er en avancerad procedur:

När man tar fram en Cola Zero, stoppar den på diskbänken och tar ett glas, följer det sedan en hemskt avancerad procedur. Jag hoppas att ni förstår min text. Efter att du har hällt upp läsken i ditt glas ska du 1) Skruva igen korken, tills det tar stopp! Sedan ska du 2) Lyfta upp flaskan, och 3) Efter att du har gjort detta förflyttar du försiktigt läsken tillbaka till kylskåpet, annars finns det en risk att läsken blir varm och förlorar sin kolsyra.

Jag har under ett par dagar lagt märke till att denna procedur kanske är för avancerad och invecklad för att vissa ska förstå den. Jag ber om ursäkt för framtida förolämpningar, men jag önskar bara att ty denna strålande intelligens gällande Cola Zero inte endast är någonting som jag besitter. Hoppas på förbättring. Jag vill icket dricka varm Cola Zero.

1 kommentar: