måndag 28 juni 2010

Errare humanum est, ignoscere divinum.

Det blev inte att fara till stan idag. Jag som hade tänkt plira runt bland böckerna om religion för att hitta mer intressanta saker. Jag får ta det till helgen istället, hade jag tänkt. Istället följde jag med till Blomsterlandet/Rutvik/Storheden och kollade runt. Fick dock svårt att andas bland alla blommor, och jag började nysa som en besatt. Allergi? Svårt att veta mot vad dock. Det fanns ju så många sorter av blommor på dom där ställena.

Very well, jag har inget mer intressant att berätta om det. Jag ska sätta mig ner och läsa ett tag nu, innan det blir palt med la familia. Imorgon blir det Råneå och sedan på kvällen vet jag inte vad som händer och sker. Vill hålla mig hemma tills på onsdag dock, det är då Anna och Tobbe åker hem till Göteborg. Så det blir inte så händelserika dagar för mig, men det gör ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar