onsdag 16 juni 2010

En bra onsdag:

Skulle precis sätta mig ner för att skriva om dagens händelser, då mamma sa att vi skulle ner till IP för att se min kusin Linn spela fotboll. Så vi gick ner dit och det tog ett bra tag innan vi fattade var vi skulle. Sedan satt vi där och kollade ett tag. Och världens sötaste valp bet på min sko.

I alla fall, Janna, Stefan, Tåwe och lilla Freja kom och plockade upp mig och Bea runt 14:30 idag. Vi for direkt till McDonalds för att äta och sedan fortsatte vi till Dollar Store. Där hittade jag två afrikanska prydnader och en snygg tavla, och allting kostade bara 101 kronor. Jag älskar Dollar Store. Efter det for vi vidare till Ö&B och där hittade jag mig ett nytt tagentbord för 199 kronor. Välbehövligt.

Efter Ö&B for vi till Biltema och Jula innan vi fortsatte mot Storsand. Lilla Freja fick bada. Jag satt däremot på stranden och fotograferade istället. Dock ångrade jag att jag inte tog på mig kortbyxor och en sval tröja, eftersom det blev riktigt varmt där ett tag. Men jag överlevde. Efter det for vi vidare till Örnäset för att kolla var cirkusen låg. Jävla djurplågare! Jag blir lika förbannad varje gång dom kommer hit. Och ingen vill sabotera tillsammans med mig. Typ kasta in bajs i direktörens husvagn. Eller spraya ordet fascist, djurplågare eller idioter på tältväggarna.

Efter det släppte dom av mig hemma och ja, jag gick ner till IP med mamma och kollade på fotboll. Herregud, vad jag hatar fotboll. No offense, men jag förstår inte det roliga med det. Någonstans. Det enda som var roligt var när en tjej ramlade. Och när världens sötaste valp började att attackera fransarna på min sko. Jag tror det var en finnspets. Sjukt söt var den i alla fall. Men... Nu ska jag göra någonting annat. Kanske skriva labben. Eller så gör jag det imorgon. Vi höres.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar