måndag 31 maj 2010

Tömmer systemkameran på bilder;

Ja, det kanske är dags nu. Det var ett tag sedan jag tömde min systemkamera. Problemet med Blogspot är att kvaliteten på bilderna blir väldigt dåliga. Bilderna som står blev ännu sämre för att jag var tvungen att förstora dom. Detta får duga tills vidare, tills jag har hittat hemligheten bakom denna hemsida.

Sedan efter detta ska jag visst dra ner till centrum för att möta upp Tåwe och Loppan. Dom ska sova här inatt, men innan det ska vi en sväng till 7-eleven. Sedan ska jag tvinga Tåwe till Grus, så att vi kan schparka böll med Loppisch. Jag tycker det låter som en bra idé, jag har eld i baken ikväll.

Min nya hylla och några av mina böcker;


Nytt bonsai träd;


Sommar i Norrbotten;


Blomma 1;


Blomma 2;


Good;


Bok och skal;


Nya tavlan på Mahatma Ghandi, som jag fick av Alice;


Laboration i naturkunskap;


Loppan lapar solisch;


Sommar;


Mitt levebröd;


Mitt andra levebröd, höhö;


Tåwe;


Loppans tassar (?);


Min och Beas genialiska present till Tåwe;


Bea och tavla;


Tummen upp;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar