lördag 22 maj 2010

Min lördagkväll

Vi har suttit hemma hos Mrs Skarelito och spelat Rita & Gissa (ja, vi är nitton, what's your point?), pratat och gjort ingenting speciellt. Men trevligt var det. Sedan gick jag och Tåwe ner till fotbollsplanen och sparkade boll med Loppan. På vägen hem hittade vi en ful kudde. Den var rosa och det såg ut som att en "Liten Pojke Magnus Klass 4B" hade skrivit "Play Boy" på den. Eller, vadå såg ut som det? Det stod ju det på kudden. Men min poäng var att det såg ut som att fyraknattare hade sytt fast det.

Så vi underhöll oss med den, tills Tåwe gick hem till sig och jag hem till mig.
Nu gör jag ingenting speciellt. Rökte ingenting, så att ni vet det. Satt och snusade och kände inget sug efter cigaretter. Mycket bra det. Nu ska jag inte göra någonting speciellt. Funderar på att ladda hem ett par filmer och sedan lägga mig ner och dö ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar