fredag 28 maj 2010

Min kväll/natt/morgon

Det finaste med sommaren i norra Sverige, är att när man går hem 04.20 så är det är sol och blå himmel ute. Det är fint.

Så jag gick ut och mötte upp Tåwe och Loppan runt 19:00-20:00. Vi stack in på ICA och inhandla cookies, cola zero och nektariner. Vi skulle ha en spontan picknick på Banankullarna. Så vi satte oss där och satt där ett jävligt bra tag. Spelade in videos, flummade och rapade i telefonen. Sedan bestämde vi oss för att dra till IP och sparka boll med Loppan. Så vi gjorde det.

Jag har kommit på en sak. Jag har inte vrickat min fot ju - jag har bara sparkat för mycket boll dom senaste dagarna. Ni vet, när man tar upp bollen, släpper den och sparkar iväg den medan den är i luften. Det är anledningen till att jag har grymt ont i min fot. Tragiskt, eller hur? I alla fall, vi satt där till kanske 24:00 och då mötte vi upp Janna och Frejan på Svedje.

Vi gick hem till Tåwe för att vi skulle pissa och hämta en tröja. Men vi råkade stanna där. Så till 04:15 satt vi på hennes altan och snackade och flummade på. Var trevligt. Men jag var nådigt trött när jag kom hem och nu vaknade jag för tjugo minuter sedan. Inte bra det. Men att gå hem när det är knäpptyst ute var fint. Jag hade kunnat gå omkring själv i flera timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar