lördag 22 maj 2010

Min fredagskväll.

Ballis kom förbi. Vi laddade hem en film, men vi såg den aldrig.

Ett tag senare kom Janna, Stefan och Frejan. Vilket ståhej, alla skulle hälsa och klappa samtidigt. Snacka om älskad hund. Vi satte oss i mitt rum och skulle ladda hem en film. Men det blev ju aldrig. Vi satt istället och pratade om Flashback, Felsms.com och andra sjuka saker. Sedan försökte vi hitta personer på Facebook, men det gick ju inte heller. Sedan gick de hem till sig, alldeles nyss.

Nu sitter jag här. Lyssnar på Carla Bruni och filosoferar. Funderar på att lägga mig; men jag är inte trött. Jag vet, jag vänder på mitt dygn hit och dit. Min kropp kan ju inte må bra av det. Men det är ju snart sommarlov, man behöver inte vara så noggrann. Även fast jag vill upp runt 9.00-10.00 varje dag. Annars missar man ju allting.

Nä, kanske man ska se den där filmen man laddade hem nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar