tisdag 25 maj 2010

Jag är MYCKET nöjd med allting!

Fixade ett VG!

Man kan ju lugnt säga att jag har nått mina mål både Engelska A och Svenska A. Känns skönt! Förhöret gick bra, även fast min hjärna dog när han frågade mig om grammatik. Jag kan verkligen inte grammatik, såsom "Vad är fotboll?" också ska man säga verb, substantiv, eller vad det nu kan vara. Min hjärna behåller tyvärr inte sådan information.

Nu sitter jag och väntar på middag! Funderar på att sova ett tag efter det; är slutkörd i huvudet. Skulle egentligen ut på en promenad med Tåwe, men hon skulle ju fira sin syster som fyller år idag. Så vi får väl ta det någon annan dag. För imorgon blir det ju "tjejkväll" hemma hos henne. Vet dock varför inte vi envisas med att kalla det för tjejkväll. Vi ser inte på kärleksfilmer, vi gör inte ansiktsmask och vi målar inte tånaglarna på varandra.

Haha, skitsamma, nu ska jag gå. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar