onsdag 26 maj 2010

Ett G i naturkunskap.

Har fixat min labb nu. Så nu ska jag bara hålla koll på den i 3 veckor, mäta rötterna och skriva ner vad som händer; hur vattnet ser ut, hur vitlökarna förändras och sådana saker. Och ja, jag fick ett godkänt på naturkunskapens första prov. Känns mycket bra. Ska bestämma kurser till hösten nu också. Jag tror jag börjar med Matte A, så att man får det bortgjort. Och sedan kör jag på Franska A och Samhällskunskap A tillsammans efter det. Jo, det får bli på det sättet.

Nu sitter jag och gör ingenting. Ska sätta mig ner och läsa till sista provet om ett tag. Lika bra att börja nöta det nu, även fast jag kommer ha 3 veckor på mig att läsa in allting till det muntliga förhöret, som tydligen ska hållas via MSN den här gången. Sedan blir det ju att fara hem till Tåwe ikväll. Dock kommer ju huvudpersonen, Behan, inte dit. (Vi hade tänkt ha en tjejkväll eftersom hon far till ön och blir eremit ett par veckor) Men det blir nog bra ändå! Skönt att bara sitta ner och umgås med flummiga människor.

Nä, nu blir det frulle och sedan naturkunskap ett tag, vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar