fredag 21 maj 2010

21:00 - louis garrel och tristess.

Jag har ingenting att göra. Jag har förstått vad jag ska göra inom naturkunskapen nu, så jag behöver inte sitta och läsa det som en besatt något mer ikväll. Slängde iväg ett SMS till Ballis för att höra om hon skulle komma och dra en film eller någonting. Men hon svarar mig inte. Schysst, Ballis, jävligt schysst, muchacho!

Gjorde om min design. Mörkgrått och blått passar bra ihop. Slängde upp en ny header; fick bli en bild med Louis Garrel och en okänd man. Det var den enda bilden som var svartvit, och inte klagar jag på att ha Louis Garrel som header. Jag gillar honom. Han ser konstig ut, men är samtidigt bland det snyggaste jag har sett. Konstigt bra.

Men jag lovar det är för att han snackar franska, jag lovar er. Om någon snackar franska och ser lite konstig ut blir jag kär. Eller om du är pinnsmal, röker cigaretter stup i kvarten och pratar med grov brittisk accent. (Jo, jag är medveten om att jag är lite konstig jag med.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar