torsdag 17 juni 2010

That's pretty messed up.

Wow, mina drömmar inatt har varit ganska fucked up. Drömmen började med att jag hade köpt en liten apa. Jag hade ett extrarum i lägenheten och jag fyllde den med vatten och stora buskar/små träd. Jag måste faktiskt säga att det blev riktigt nice, eftersom det var en liten apa.

Sedan tappar jag ju apan. Men då kommer det en liten fågelunge och flyger runt i lägenheten, och väser åt mig. Jag och en snubbe (jag har ingen aning om vem det var) fångade den och tog den till sin mamma. Fast tyvärr var det ju inte mamman. Det var en annan fiskmås och den snodde ägget (vet inte var ägget kom ifrån) och började att flyga runt med den. Då kommer Sigourney Weaver helt plötsligt fram. Fiskmåsen släpper då ägget på henne och hon ramlar ner på marken och börjar att skrika.

Då ser man hur det börjar växa fram konstiga saker ur hennes rygg. Sedan blir det mörkt, och när alla kan se igen har hon förvandlats till denna fina saken. Jag, som största Alien-tönten och fantasy-nörden, kan väl erkänna att det var ganska coolt och stå och klia den på nosen. Sedan sprang den iväg genom skogen och skrek på sitt speciella (hittade ingen mer seriös video än det) sätt. Ja, alltså, det var grymt. Då sa snubben till mig att vi var tvungen att gå tillbaka till rymdfärjan för att rädda planeten (?) Så vi sprang tillbaka och inne i ett rum var det en massa Stormtroopers, som skulle hjälpa oss att packa in öl i kylarna.

Sedan vaknade jag.
Från zoo-skötare till ölpackare i Star Wars. Nice.

(Det bruna är länkar, för er som inte fattade det!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar