onsdag 23 juni 2010

Right on!

Japp.

Det blev hemmafest igår, hemma hos Tåwe. Det var jävligt god middag, jävligt trevliga människor och en jävligt trevlig kväll. Förutom att det blev lite bittert i slutet av kvällen såklart. Synd att sådant händer; folk är jävligt respektlösa. Man kommer inte hem till en människa, när man blir bjuden, och gör sådana saker. Men om man tar bort det så var det en riktigt härlig kväll.

Och idag mår jag piss. Men jag får skylla mig själv. Det var så gott med Salitos och rödtjut. Och ja, statusuppdateringarna på Tåwes facebook är inte så hemska som dom verkar. Jag är inte van vid hennes tagentbord och jag kollade inte upp när jag skrev. Faktiskt. Bara så att ni vet. I alla fall. Jag och Bea kom hem vid 02.30 och jag däckade på 5 sekunder. Ja, efter vi hade gormat i köket och dukat upp med fyllekäk.

Sedan vaknade vi båda upp runt 7.00 och jag ville dö. Hela min kropp gjorde ont, min hals gjorde ont och mitt huvud vibrerade. Så vi satte oss på balkongen ett tag och filosoferade. Jag tog en ipren och drack vatten och kände mig lite bättre. Bea hade, hmm, dock fått den mindre charmiga bakfyllan. Men hennes mamma var snäll och kom och plockade upp henne innan jobbet.

Nu ska jag inte göra nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar