onsdag 30 juni 2010

Onsdag.

Nu har Tobbe och Anna farit hem till Götet. Det var kul att ha dom här; hoppas att vi drar till Götet nästa sommar och hälsar på. För det känns konstigt att inte åka dit under sommaren, det blir som fel med traditionerna, hehe. Så jag hoppas på att det blir en Götet/Köpenhamn runda nästa sommar också.

Gör inte så mycket annat. Är trött, men jag orkar inte somna om nu. Onödigt att somna om, nu när man har lyckats ta sig upp. Vädret är ju dock inte roligt - det regnar och är kallt idag. Hoppas att det försvinner till ikväll, annars kan vi ju inte grilla. Vilket inte hade förvånat mig för 5 öre, eftersom det verkar som att en högre makt inte vill att vi ska göra det. Very well, nu ska jag ta det lugnt ett tag innan jag börjar att dammtorka/dammsuga/sanera mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar