måndag 21 juni 2010

Min kväll.

Janna och Stefan kom hit med Freja. Hon sprang igenom lägenheten lika snabbt som en ekorre på speed, och det såg väldigt roligt ut. Hon blev bjuden på jordgubbar, skinka och väldigt mycket gos. Och lite chips, och lite paj. Det är inte konstigt att hon tycker om att komma hit. Varje gång är ju praktiskt taget en fest för smaklökarna.

Ett tag senare kom även Ballis. Hon har ju varit i Turkiet och jag fick presenter! Fett nice var det. Jag älskar presenter, speciellt när dom är utländska. Tack! Dom for hem ett tag senare och jag gick ut på en promenad med Tåwe. Vi satte oss på HK, men gick rätt snabbt eftersom myggen ville käka upp oss. Så jag gick hem och sedan dess har inte mycket hänt. Har läst böcker och sett på Taking of Pelham 123 med Tobbe. Nu ska jag se film tills jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar