tisdag 8 juni 2010

jag menar, han är ju inte direkt slash...?

Varför blir alla människor glada över att träffa kungen eller drottningen? Det är ju bara människor. Rika, giriga och onödiga människor i och för sig, men fortfarande bara människor. Vem som helst (nåja) kan ju sitta i ett slott med mycket pengar och inte göra ett piss. Jag hade kunnat göra det vilken dag som helst.

Jag hade nog skämt ut mig väldigt mycket om jag hade träffat dom. Min första tabbe hade nog varit att jag hade sagt "du" eller "ni" åt dom. Man får ju tydligen inte göra det. Varför vet jag inte. Är det inte respektfullt? Jeje, bullshit, konungen och drottningen får svenska folket att betala för deras egna dotters bröllop när dom har över 100 miljoner på banken, så den respekten kan ju köras upp någonstans där solen inte skiner.

Nä, jag hade glömt det. Jag hade sagt du och ni som vanligt. Vad ska dom göra? Fängsla mig för att jag inte respekterar Sveriges lataste man och kvinna? Just det. Logiskt! Fast detta var inte min poäng med inlägget dock. Jag vill bara veta varför det är så speciellt att träffa kungen och drottningen. Kan någon svara mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar