onsdag 9 juni 2010

Hittade lite roliga saker på en gammal blogg.

Och Alice och jag har inte varit intelligenta idag:
Alice: Följ med en bit.
Jag: Men nej..
Alice: Jo!
Jag: Men det är ju kallt.
Alice: Vem var det som sa det idag!
Jag: Va?
Alice: Va?
Jag och Alice: Va?
3 sekunder senare..
Jag: .. Men vadå, vem sa det?
Alice: Va?
Jag: Va?
--
Jag: Vad skulle du göra om det kom ut en t-ex ur skogen nu?
Alice: Eh, jag skulle bli rädd..
Jag: Jo, man skulle bli lite fundersam.
Alice: Kan inte veta hur jag skulle reagera egentligen.
Jag: Nej..
Alice: Skulle be dig bajsa så jag kunde rulla mig i det.
Jag: Va?
Alice: Ja, jag skulle be dig bajsa så jag kunde rulla i det.
Jag tänker efter i 1 en minut och säger: Varför skulle du vilja rulla dig i mitt bajs..?
Alice: Ja, dom äter ju inte bajs. Har du aldrig sett det?
Jag bryter ut i ett asgarv.
--
Kusinen spelar upp en låt på sin mobil och jag blir lite skeptisk.
Jag: Gillar du den här låten?
Kusin: Nej.
Jag: Okej..
Kusin: Men det är mode i Råneå.

I got nuttin’ more to say.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar