onsdag 30 juni 2010

En lista medan jag tar en paus från städningen:

Senaste

Låt du hörde: Guns N' Roses - You're Crazy.
Film du såg: Indiana Jones - Kingdom of the Crystal Skull.
Mat du åt: Souvaskebab.
Kram: Tobbe och Anna.
Puss: Freja?
Känslan: Lugn och sömnbrist (?)
Resa: En tripp till Storforsen.
Glädje: Jag tror det var på grund av min härliga dröm.
Dröm: Finns i 2 inlägg neråt.
Person du träffade: Mamma.
Personen du pratade i telefon med: Bea.
Personen du fick sms av: MMS av Bea.
Gången du åt 7-eleven korv: Wow, kanske 2 år sedan sist.
Gången du var utomhus: Igår.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår i Strömsund.
Saken du köpte: 3 böcker och 1 par skor.

Allmänt

Ska bli skoj: Att fara till Gävle om 5 dagar.
Ska inte bli skoj att: Att åka hem från Gävle.
Sparar till: Mycket och ingenting speciellt.
Pålägg som gäller: Ost med salami. Eller leverpastej.
Önskar att jag var bättre på: Ingenting speciellt. Skulle vilja vara bra på att spela piano.
Dagens dryck: Vatten och Zero.
Vad saknar du: Ingenting, jag har allt som jag behöver.
Tre band/artister: Guns N' Roses, Andrea Bocelli och Paolo Nutini (idag)
Vad har du gjort idag: Vaknat och storstädat (håller fortfarande på)
Brukar du svära mycket: Japp.
Hur tidigt stiger du upp: När min hjärna bestämmer sig för att vakna.
På helgerna: När min hjärna bestämmer sig för att vakna.
Vad ska du göra ikväll: Om vädret blir bättre blir det väl att grilla. Annars ska jag nog bara (kanske) reta Frejan och gosa med henne i soffan. Och städa. Och äta chips.
Hur många timmar sover du per natt: Det är helt olika. Inatt sov jag 6 timmar.
Vem är snyggast i världen: Slash, Louis Garrel och Gaspard Ulliel. Lätt.
Vad är det för veckodag: Onsdag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: For ju till Christiania och fick uppleva mänskligheten i sitt essé. Nej, jag vet inte, allt som hände förra sommaren var bra.
Favoritplagg i garderoben just nu: Alla mina harembyxor.
Längd: 1.63 cm kanske.
Vikt: Jag har ingen aning faktiskt.
Byter gärna garderob med: Någon slö hippiebrud i Los Angeles eller Toscana hade varit nice.
Byxa eller kjol: Byxa.
Senast utlästa bok: Änglar & Demoner.
Mitt rum kan beskrivas som: Litet, mysigt, orientaliskt, "mystiskt" som Janna sa, mörkt, färgglatt, dammigt och fint, enligt mig då.
Mig själv med tre ord (just nu): Pigg, glad och förväntansfull.
Jag tränar: Inte.
Jag ville bli när jag var liten: Flygingenjör, veterinär och trollkarl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar