tisdag 29 juni 2010

Abstinensbesvär.

Det älskade snuset tog slut runt 00:30 inatt och då hade jag inte snusat på 45 minuter. Jag vände upp och ner på mitt rum och letade i 30 minuter efter ett litet spår av en kvarglömd snusdosa. Men jag hittade ingenting. Svetten bröt ut och jag kände hur jag började att känna mig förbannad. Så jag gick helt enkelt och la mig för att sova.

Vaknade upp runt 12:00. Gick in till köket för att hämta snus och det är då jag kommer på att just fan, jag har ju inget snus. Jag trodde att jag skulle explodera. Efter att jag hade duschat och fixat mig kom mamma hem med snus och mina händer skakade så mycket att jag nästan inte fick upp dosan. Usch, jag vill aldrig mer vara med om detta. Jag har blivit utan snus 2 ggr i hela mitt liv och det är så hemskt. Abstinens efter cigaretter? Släng dig i väggen! När man blir utan snus vill man, allvarligt talat, inte leva längre. I alla fall inte jag.

Så vi for till Råneå ett tag senare. For hem till Ronja för att fira henne. Det bjöds på kakor och jag och Zcott (Ronjas hund) hade dragkamp med min sjal. Han är söt, om än lite trög. Efter att vi hade varit där for vi till stugan i Strömsund för att äta middag. Vi grillade souvas på muurikkan. Gött. Vi stannade där ett tag och sedan for vi hemåt. Nu gör jag ingenting. Ska se lite avsnitt innan jag kanske orkar städa mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar