söndag 23 maj 2010

More space!

Den förra hårddisken hade 143 GB. Den nya har 300 GB.
Ja, jag är en lycklig människa idag.

Annars, god morgon på er. Jag vaknade runt 10:41, men kom inte upp ur sängen. Jag var död i huvudet, fråga mig inte varför. Men jag kom upp och sedan dess har jag inte gjort någonting speciellt. Ska fixa labben efter middagen, det är inte mycket att göra. Sedan vet jag inte vad som händer och sker denna söndag. Skönt väder ute dock - halvmulet och bara 15 plus.

Ska kanske ladda hem ett par spel. Jag är fett sugen på The Sims 3 just nu. Man tycker ju att datorn borde klara av det nu, men en ny hårddisk och omformaterad. Så jo, det blir nog att ladda hem det. Kommer ju garanterat ta 1 år att få hem det, men det gör ingenting. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar