måndag 24 maj 2010

Kan någon hjälpa mig?

Men ät skit.

Installerade Sims 3. Har spelat och allting funkade fin-fint. Så laddade jag hem WA, eftersom jag blev less snabbt. Men då hade jag redan installerat EA Manager plus Cracket till Sims 3, så för att få WA att fungera, måste jag avinstallera Sims 3 och sedan installera om det. Jepp, går in på Kontrollpanelen för att avinstallera - error. "Ett fel (-5005:0x000ffff) när installationprogrammet kördes, bla bla bla."

Vadfalls? Vad fan betyder detta? Jag hittar ingenting om det på Google. Inte ens på Flashback finns det någonting som kan hjälpa mig. Varför har jag sådan jävla otur? Very well, allt slutade med att jag råkade radera hela mitt skrivbord, så att jag var tvungen att starta om datorn på fel sätt. Jesus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar